شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ ، ساعت ۲۰:۴۸:۴۹

سكوی ٢٠ پارس جنوبی سوم آبان بارگیری می‌شود

باشگاه خبری فراساحل: سرپرست طرح توسعه فازهای ٢٠ و٢١ پارس جنوبی اعلام كرد: سكوی ٢٠ با پیشرفت ساخت ٩٨ درصدی، دوشنبه ٣ آبان ماه از محل یارد صنعتی شركت تاسیسات دریایی در خرمشهر بارگیری می‌شود. مهندس علیرضا عبادی گفت: سكوی ٢٠ دومین و آخرین سكوی فازهای ٢٠ و٢١ پارس جنوبی است كه عملیات ساخت و اجرای آن توسط متخصصان داخلی و با رعایت دقیق ضوابط و رویه‌های ایمنی انجام شده است. به گفته سرپرست فازهای ٢٠و٢١ این سكو روزانه یك میلیارد فوت مكعب گاز را از میدان مشترك پارس جنوبی برداشت و به پالایشگاه خشكی این فازها ارسال خواهد کرد.

مرداد ماه امسال سکوی فاز ٢١ پارس جنوبی با وزن ٢ هزار و ٧٠٠ تن در موقعیت خود نصب شده بود. عملیات راه اندازی این سکو ادامه دارد و به گفته عبادی تا پایان آبان ماه به بهره برداری می‌رسد. سرپرست فازهای 20و21 بارگیری سكوی فاز ٢٠ به فاصله حدود ٣ ماه پس از نصب این سكو را نتیجه تلاش و بكارگیری توان فنی و تخصصی تیم‌های بخش كارفرما و پیمانكار این پروژه بزرگ گازی توصیف کرد. او با اشاره به راه اندازی این دو سازه بزرگ گازی در سال جاری گفت: با بهره برداری از دو سكوی ٢٠ و٢١، روزانه دو میلیارد فوت مكعب معادل حدود ٥٧ میلیون متر مكعب منابع گازی از بخش فراساحل این دو فاز برداشت خواهد شد.



  کد خبر : 2605
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :